Ungdomsbedrifter fra Rud vgs deltok på Fylkesmesterskapet i Akershus 2024

Vi gratulerer Hair4You UB med 3. plass i kategorien “Beste yrkesfaglige bedrift”!

Fylkesmesterskapet for Ungdomsbedrifter (FMUB) er landets største entreprenørskapsmesterskap og ble arrangert på Nova Spektrum i Lillestrøm i går. Engasjerte elever med ungdomsbedrifter fra videregående skoler i hele Akershus deltok og imponerte stort med sine flotte stands. Fylkesmesterskapet er en møteplass og en salgs- og markedsføringsarena med mange besøkende fra både skoler, offentlig virksomhet, privat næringsliv, politikere og media. Flere av våre ungdomsbedrifter var med og viste frem sine produkter og kreative ideer. Fra Rud vgs ble Clean Craft UB og Hair4You UB nominert i kategorien “Beste yrkesfaglige bedrift”. Hair4You UB (2FRA) fikk 3. plass for “Beste yrkesfaglige bedrift”, gratulerer! Takk til alle våre ungdomsbedrifter som deltok og gjorde en flott innsats under mesterskapet!